Der er god grund til at fejre dagen i dag. Grundloven er den vigtigste lov, vi har i Danmark. Den sikrer os rettigheder som ytringsfrihed, din egen frihed, der giver dig ret til at tro og mene, hvad du vil og vores forsamlingsfrihed.
Derfor fejrer vi demokratiet, og det samfund som vi har skabt på baggrund af vores grundlov. 📜
Vi starter kl. 13 i Bygholm Park 🌳
Der vil være talere fra alle partier, hvor vi hylder grundloven, men hvor vi også vil sætte fokus på nogle af de ting, som partierne hver især står for lokalt.
Partierne sørger i fællesskab for lidt godt til ganen i form af mad og drikke.
Måske endda en lille konkurrence… med præmier!
Som deltager skal du selv medbringe stole eller tæpper til at sidde på
☑️Dato: fredag den 5. juni 2026
☑️Lokation: Bygholm Park, ved siden af legepladsen ved den store parkeringsplads.
☑️Tidspunkt: 13-15.
☑️Pris: Et smil og godt humør.
Tag din nabo, forælder, børn, børnebørn eller en god ven med og kom og nyd vores unikke demokratiske fællesskab, i en tid hvor der nødvendigvis ikke er en selvfølge for alle.
Vi glæder os til at se Jer – Vel mødt!
Med venlig hilsen
Radikale Venstre, Enhedslisten, Venstre, Konservative og Liberal Alliance